Tuppen: Det absolut värsta med att Modo gör mål är att vi måste höra den där måljingeln.
Inlägg: 2987840
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Almtuna IS : 2026-02-16
Gavelo: Wiggen passar mycket bättre vid avblåsning för offside i Modoledning. Så var det förut.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Almtuna IS : 2026-02-16
Gavelo: helt rätt måste väl finnas nått bättre finns väl ingen som vill höra skiten jingeln är 50 år efter i tid säger väl en del
Sv: MoDo Hockey - Almtuna IS : 2026-02-16
Gavelo: Elton ser jäkligt vass ut ikväll faktiskt, trodde jag inte. Vill nog ta igen den scout-spotlight han missade under landslagsturneringen.
+ 1