Heyerdal: Ett nytt fiasko. ” Vi var inte påslagna…” Vi måste spela mer för varandra…” Det har sett ut så här hela säsongen…” Hjälper varken med tränarbyten eller värvningar. Det här laget har problem med sin egen kultur.
Inlägg: 2987967
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Almtuna IS : 2026-02-16
Thors 22: När styrelsen visade 'handlingskraft' och sparkade Karlin, medans hans radarpartner fick 3 års förlängning, då gick topplocket. Gradin har kompis-kraft som stödjer han, men med självinsikt bör han skämmas rejält. Gradin borde avgått i lojalitet. Nu får vi hoppas Hellsten hittar lite MoDo-röd färg på masken om han ska stå fler matcher
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Almtuna IS : 2026-02-16
Thors 22: Det här laget kommer nog få det riktigt jobbigt i slutspelet. Alla inblandade (undantaget Rhodin) får nog tåla lite skitsnack. Detta är för dåligt! Det är egentligen inte svårare än så!
