+ 1
Inlägg: 2987999
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Almtuna IS : 2026-02-16
Om Modo går upp till SHL så ska jag skaffa septumpiercing och tatuera in ”Sverige åt alla!” På ryggen.
+ 1
Tror sällan jag sett sånt alibilag som detta Modo. Kan jobba på bra emellanåt, bra självförtroende i boxplay. Men det sista jobbet kan fanimig aldrig göras. Det åks inte fullt ut på lösa puckar, det krigas inte tillräckligt mycket i närkamper. Det offras inte tillräckligt mycket för att ligga i skottlinjen. Tre spelare glider alltid på behörigt avstånd i hemjobbet. Man hoppas målvakten ska rädda. Nä patetiskt lag tyvärr.