Inlägg: 2988083
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Almtuna IS : 2026-02-16
Hägglundsmaffian: Min syn.
Hellsten ser bra ut, tryggare än Werner menandet är såklart svårt att säga efter 1 match.
Almtuna kan vara det sämsta lag vi mött i vinter så han hade inte så mycket att göra i långa perioder men han tog ett friläge och spelade ändå ganska tryggt.
Vi faller åter på vårat eget grepp.
Vi borde haft 5-0 efter första och kanske 7-0 efter andra men vi är trubbiga , sedan orkar vi inte anfalla eller försvara i 3e och Almtuna göra 2 enkla och vinner ganska kontrollerat.
Hellsten ser bra ut, tryggare än Werner menandet är såklart svårt att säga efter 1 match.
Almtuna kan vara det sämsta lag vi mött i vinter så han hade inte så mycket att göra i långa perioder men han tog ett friläge och spelade ändå ganska tryggt.
Vi faller åter på vårat eget grepp.
Vi borde haft 5-0 efter första och kanske 7-0 efter andra men vi är trubbiga , sedan orkar vi inte anfalla eller försvara i 3e och Almtuna göra 2 enkla och vinner ganska kontrollerat.
Sv: MoDo Hockey - Almtuna IS : 2026-02-16
Hägglundsmaffian: Han hade Leksands-utrustning, men som vanligt är icke-laget problemet. Ingen enskild spelare(som många vill hänga ut). Vi är fortfarande inte ett LAG, trist, men sant
Vad hände? En klassisk 2a period för MoDo?
Hur såg Hellsten ut? Någon tabbe?