Inlägg: 2988371
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Almtuna IS : 2026-02-16
Vikingmodo : Andersson/Gästrin/Larsson var ju en riktig bra kedja som vi inte har sett sedan Gästrin kom tillbaka från JVM.
Den här kedjeomkastningen tror jag bidragit till att vi aldrig hittat en orubblig förstakedja ännu. Nu kanske det blir Olofsson/Gästrin/Larsson men jag efterfrågar tålamod från tränarbänken