+ 1
Inlägg: 2988581
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Almtuna IS : 2026-02-16
Peja: De spelare du säger överlevt länge på seniornivå har ofta spelat dåligt och syltryggigt men överlevt ändå. Det är extremt många seniorer som får alldeles för många chanser.
Juniorer blir endast bedömda efter poäng idag vilket är sjukt tråkigt.
Juniorer blir endast bedömda efter poäng idag vilket är sjukt tråkigt.
Dagens system? Som spelare på elitnivå måste man kunna hantera motgångar oavsett om man är junior eller inte. Om man ens kan kalla det för en motgång att som 07a spela lite med ett J20-lag.