+ 2
Inlägg: 2988597
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Almtuna IS : 2026-02-16
Vargen: Min poäng är att det kan vara bra för en spelare att få mindre motgångar. Om Gästrin är på gränsen mellan NHL och AHL om några år, tror du då att NHL-tränaren kommer att bry sig om hans känslor när han skickas ner till AHL eller är det bara någonting som han måste kunna svälja och göra det bästa av?
Sv: MoDo Hockey - Almtuna IS : 2026-02-16
Vargen: Modo-sjukan. Tycker väldigt ofta lovande juniorer snabbt ska bänkas i MoDo medan seniorer kan vara ur form i månader.
+ 2
Jag tycker det borde vara jämnt för alla spelare, spelar du kasst och inte bryr dig bör du petas, köttar du i varje byte ska du vara ordinarie. Ålder är bara en siffra gäller helt uppenbarligen inte inom hockeyn. Det spelar ingen roll hur bra du spelar, så ses insatsen mindre värd om du är junior.