+ 1
Inlägg: 2989021
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Kollar på Timrås trupp nu ikväll, ser allsvensk ut. Skuldsatt som Löven. Men de har skalle att alltid ta sig tillbaka i tabellen. HV-Lassi bänkad och ska Karla och Big Bernie slåss därnere också. Hett i SHL..
+ 2
UUUT! UUUT! DEN SKA UUUT!