dempa: Vi såg båda att du gick in till sär-läraren när ingen såg. Läspar du eller är du dum-dryg?
Inlägg: 3007450
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: 0 kronors avsugningar och iranska bomber.
Jag ÄR det nya svenskläraret!
Däremot hade du behövt en syo-konsulent för några år sen, flytt ner till Göteborg så ska jag peppa dig så du kan få jobb som dikesskyfflare i Småland hos Puffe3
Jag ÄR det nya svenskläraret!
Däremot hade du behövt en syo-konsulent för några år sen, flytt ner till Göteborg så ska jag peppa dig så du kan få jobb som dikesskyfflare i Småland hos Puffe3
+ 2