+ 2
Inlägg: 3007601
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Jag såg Lerby redan I Löven innan han blev skadad och sedan lite i Kalmar. Ville verkligen ha honom själv.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Tala för dig själv. Lerby hade min välsignelse. Även Windlert. Hinken la pengar på Bengtsson, Persson?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Hinken hittade ju en toppspelare, J.Vesey. Tyvärr åkte vi ur och han gör väl nu 40p bland alptopparna.
Ett halvår senare och man drömmer om att spelare som Lerby och DiLiberatore skulle representera MoDo....