+ 2
Inlägg: 3007714
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 5 på Fjällräven 2026-03-24
dempa: Sant. Jag såg dig från militärlogementet i Sollefteå. Härliga galna galler-grabbar då också. Milton & Elton håller upp bra idag.
Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 5 på Fjällräven 2026-03-24
ALLTSÅ FÖR I HELVETE Ö-VIKSBOR!!!!! Alla till hallen för helskotta. Det är slutspel, killarna behöver vårt stöd. Orkar inte höra nå skit bortförklaring som jobb, dåligt spel osv. ALLA TILL HALLEN!!!!!! Avgör denna jävla serie på hemmaplan med full hall.
+ 2
MoDo vann andra perioden med 7-0!
#jagvardär