Inlägg: 3007830
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 5 på Fjällräven 2026-03-24
Gavelo: Jag säger bara såhär; klarar inte MoDo av AIK och det blir darr så har de ingenting att göra i final. Nu vill jag se MoDo avväpna ett jävligt endimensionellt AIK; som har några få strängar på sin lyra - till skillnad från MoDo som bör ha desto fler
+ 3
Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 5 på Fjällräven 2026-03-24
Gavelo: ja AIK har ingen livlina, sitter det i bakhuvudet hos MoDo om det går tungt, jaja vi har fler chanser, farligt om de tankarna dyker upp.
Vi får se hur vi spelar, fortsätter vi att sitta i utvisningsbåset och slarva defensivt så tror jag absolut att AIK tar det, men om vi spelar som vi ska så bör det vara 80/20 på vinst.