Vi gör ju inte jobbet men domarna är fan ingen hjälp heller. Tragiska liv de har
Inlägg: 3008218
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 5 på Fjällräven 2026-03-24
SPOODI: vi kan ju inte falla tillbaka till nått deaful mode där vi alltid skyller på dom dåliga domarna i HA så fort vi förlorar.Det är ju konstigt att lag som Löven och Bik Karlskoga verkar kunna hantera dess kassa domare bättre än vad vi gör.