Inlägg: 3008287
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 5 på Fjällräven 2026-03-24
Vargen: Tror tyvärr det var vår gameplan att börja stadigare, ta säkerheten först i period 1. Sen högst troligt växla upp offensivt här i andra.
Men nu gick ju allt det där i stöpet pga Larsson och Hermansson. Kanske även pga tränarbänkens höga temperament.
Nej, vi skulle gått all-in i att försöka döda matchen direkt med publiken som draghjälp istället. Disciplin funkar inte för oss i längden att betta på.
Men nu gick ju allt det där i stöpet pga Larsson och Hermansson. Kanske även pga tränarbänkens höga temperament.
Nej, vi skulle gått all-in i att försöka döda matchen direkt med publiken som draghjälp istället. Disciplin funkar inte för oss i längden att betta på.
Nästa match, in med Hallin, Matsson och Malcom för att han kan förhoppningsvis komplettera Milton bättre än Olofsson som han spelar just nu.