Vargen: Snälla bänka Olovsson nu! Han åker bara runt och uppbär lön… in med junis istället. Helvete vad hopplösa mitt MoDo är!
Inlägg: 3008756
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 5 på Fjällräven 2026-03-24
Thors 22: Fast Olofsson och hela laget är just nu lika dåliga som dom varit hela säsongen, .
Inget har blivit bättre mer än boxplay, i övrigt svagt och vi har vunnit matcher på grund av individuella prestationer, såväl i serien som slutspelet.
Det finns absolut ingenting som talar för att vi kan gå hela vägen, tyvärr.
Möjligt att vi tar AIK men sen är det slut på det roliga
Inget har blivit bättre mer än boxplay, i övrigt svagt och vi har vunnit matcher på grund av individuella prestationer, såväl i serien som slutspelet.
Det finns absolut ingenting som talar för att vi kan gå hela vägen, tyvärr.
Möjligt att vi tar AIK men sen är det slut på det roliga
+ 1