Vargen: Berglund ska inte spela en enda sekund, Olofsson kan vara loj o trött men får han ett läge så kan det smälla nån gång var tionde match
Inlägg: 3009060
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 5 på Fjällräven 2026-03-24
Robin Ztorken L: Berglund kommer fortsatt att få spela. Att se MoDo spela dåligt är illa nog. Man blir besviken när det inte ser ut att betyda något.
Därför har jag mer och mer valt bort att ens titta på matcherna. När samma spelare gör samma skit om och om igen väljer jag bort att titta.
Därför har jag mer och mer valt bort att ens titta på matcherna. När samma spelare gör samma skit om och om igen väljer jag bort att titta.
+ 4