+ 12
Inlägg: 3009209
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 5 på Fjällräven 2026-03-24
Kulltorp: Ja den är helt onödig och ful.
Tyvärr är några här färgade cyklober som likt feminister försvarar det hjärndöda oavsett.
Larsson kommer få 2-3 matcher och jag kan inte tycka att det är fel, den är tyvärr bara så onödigt våldsam.
Tyvärr är några här färgade cyklober som likt feminister försvarar det hjärndöda oavsett.
Larsson kommer få 2-3 matcher och jag kan inte tycka att det är fel, den är tyvärr bara så onödigt våldsam.
+ 9
Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 5 på Fjällräven 2026-03-24
Tror inte ni behöver oroa er för att det ska bli någon avstängning. Willow/JFK har ju redan bekräftat att det inte är något fel på tacklingen överhuvudtaget.
+ 10
Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 5 på Fjällräven 2026-03-24
Kulltorp: Det är en dum tackling absolut men den tar mest i axeln på Boije.
Det var en av de värsta på länge, ja. Och av en spelare med en liknande historia.
Hade en AIK spelare gjort samma sak mot en Modospelare så hade hela Övik gått bananas.
Stå upp för vad det var. En fruktansvärt ful tackling! Punkt!