NuMo: Nu har vi tappat mkt intensitet. Lite väl coola.
Inlägg: 3010079
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 6 på Hovet 2026-03-26
Monno:
Det är en svår avvägning.
Vi tänker nog inte sätta os i förarsätet den här kvällen för det skulle riskera att vi går bort oss och tvingar oss att gå framåt ännu mer därefter.
Nu när AIK inte riktigt klarar av att vara skarpa så hamnar vi i ett slummertillstånd.
Det är en svår avvägning.
Vi tänker nog inte sätta os i förarsätet den här kvällen för det skulle riskera att vi går bort oss och tvingar oss att gå framåt ännu mer därefter.
Nu när AIK inte riktigt klarar av att vara skarpa så hamnar vi i ett slummertillstånd.
Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 6 på Hovet 2026-03-26
Monno: AIX vinner mycket mittzon nu, gäller att vi får bättre stopp där.
Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 6 på Hovet 2026-03-26
Monno: Gästrin har inte sin bästa match tyvärr.