Inlägg: 3010709
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 6 på Hovet 2026-03-26
Vargen: Jag sa inte att Modo och Timrå är bröder.
Om det är "hatkärlek" så är det ju både hat och kärlek. Ett bra ord.
Så varför är en spelar död om han väljer att spela i en högre liga när det gäller någon man både har hat och kärlek till.
Det ena är inte definitivt, men det andra är det.
Om det är "hatkärlek" så är det ju både hat och kärlek. Ett bra ord.
Så varför är en spelar död om han väljer att spela i en högre liga när det gäller någon man både har hat och kärlek till.
Det ena är inte definitivt, men det andra är det.
+ 1
Låt Timrå och MoDo vara derbyn där det finns hatkärlek mellan supportrarna.