NuMo: Tycker du inte själv att det blir plastigt när våra spelare går till vår erkänt största rival och ger allt för dem, samtidigt som de menar att de brinner för oss?
Inlägg: 3010727
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 6 på Hovet 2026-03-26
Vargen: Vi har ju en del juniorer som du håller högt och du är dess största företrädare i den här gästboken.
Om de tar ett beslut angående dess bästa för sin egenkarriär som inte passar dig. Hur tänker du då?
Är de plötsligt från idoler till hatade?
Så konstigt.
Om de tar ett beslut angående dess bästa för sin egenkarriär som inte passar dig. Hur tänker du då?
Är de plötsligt från idoler till hatade?
Så konstigt.
+ 1