Schöönt: att vi vann lätt mot Stockholm igår trots att vår hockeyhuvudstad är lite mindre.
Inlägg: 3010886
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 6 på Hovet 2026-03-26
Costanza: grattis, bästa laget vann, kör på nu
+ 19
Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 6 på Hovet 2026-03-26
Costanza: Hägglund på ÖA har svårt att förstå sig på laget, och säger att han inte riktigt kan definiera vilka de är:
www.allehanda.se/sport/nagon-som-blir-klok-pa-den-har-modo-upplagan/
www.allehanda.se/sport/nagon-som-blir-klok-pa-den-har-modo-upplagan/
+ 1