+ 3
Inlägg: 3013602
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: 1:a april i Nobelhallen 2026
Domsjö: Ja, Hinken avslöjade sig med Jasek, men snudd på alla sportchefer har dåliga värvningar. Förstår inte poängen där.
Dessutom vet vi inte vilka som ville ha Jasek hos oss heller. Hinken har aldrig värvat någon på eget bevåg.
Dessutom vet vi inte vilka som ville ha Jasek hos oss heller. Hinken har aldrig värvat någon på eget bevåg.
Att man ser mönster beträffande Hinkens arbete skulle jag inte kalla korkat. För övrigt kallar jag inte folk korkade överhuvudtaget, kan bero på att andra människor har andra perspektiv som gör att slutsatsen blir en annan.
Om det nu är så,(som Hinken väldigt ofta är snabb att påpeka) att han inte har veto, så är han otroligt dålig på att samordna värvandet.