+ 1
Inlägg: 3013816
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: 1:a april i Nobelhallen 2026
Hägglundsmaffian: Nu ska vi vara rättvisa och säga att det var under Zacke som Johansson blev het. Men det blir precis samma sak som att någon tjomme alltid ska påpeka att Hinken "minsann värvade Niederbach, Vela, Brickley och Halloran för tre år sedan" så fort man påpekar att han har misslyckats med att förstärka laget under säsong.
Det är möjligt att Zacke var grym i Timrå, vad vet jag? Däremot är det empiriskt bevisat att utvecklingen på de målvakter han har tränat i MoDo har varit under all kritik.
Det är möjligt att Zacke var grym i Timrå, vad vet jag? Däremot är det empiriskt bevisat att utvecklingen på de målvakter han har tränat i MoDo har varit under all kritik.
+ 1
Men till viss del kan målvaktsspelet också skyllas på Karlins icke existerande defensiv och matchningen av målvakterna. Över tid blir det ohållbart.