Bad_Brett: Olofsson har ju dock haft extremt tufft utanför hockeyn denna säsong och OEEK var en chansning och värvad främst till HA. Så det finns helt klart förmildrande omständigheter även om resultatet är alldeles för dåligt.
Inlägg: 3013889
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: 1:a april i Nobelhallen 2026
SPOODI: varför skrev man 2 år med OEE då om han var tänkt till HA men man inte visste vilken serie vi skulle spela i. 1 år hade väl räckt för en sån chansning.