Tyler kelleher och Bjersa magsjuka… missar kvällens match. Tunga tapp men grabbarna löser nog en vinst ändå. Hoppas att man fortsätter med Hellsten i målet
Inlägg: 3013931
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: 1:a april i Nobelhallen 2026
I lokaltidningen KT-kuriren skriver de att inför semifinalen mellan Bofors och Modo ikväll har nu BAE systems bekräftat att de ska inviga "brödrakampen" med att avlossa kanoner från CV 90 på lägda strax utanför Karlskoga.
Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: 1:a april i Nobelhallen 2026
Fitz10: Du är den enda som påstår det här (hittills) och nämner inte hur du hört det.
Synd om det är så när Kelleher var den enda som körde isträning innan resan, han verkar liksom taggad på en egen nivå.
Synd om det är så när Kelleher var den enda som körde isträning innan resan, han verkar liksom taggad på en egen nivå.
Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: 1:a april i Nobelhallen 2026
Fitz10:
Jag hoppas att det där var ett dåligt aprilskämt
Jag hoppas att det där var ett dåligt aprilskämt