+ 2
Inlägg: 3013960
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: 1:a april i Nobelhallen 2026
SPOODI: Sista April är ett trevligare Datum !!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: 1:a april i Nobelhallen 2026
SPOODI: Jäklar, det är en tuff bransch det här.
Blott 27 år gammal lyckades Sylvegård ta upp Vimmerby från ettan till HA, i hans andra säsong som seniortränare. Då ville en annan nyligen uppflyttad klubb i Nybro ha honom, och där har han under två säsonger nu lyckats ta dem från play in-platserna till att landa in på topp 6 i HA.
Men tydligen är inte spelarna nöjda med att man har räckt till så dåligt i slutspelet, så nu får han inte vara kvar där. Haha.
Tycker det är imponerande meriter ändå för någon som inte ens hunnit fylla 30 än? Han kommer från en inbiten hockey-familj med.
Blott 27 år gammal lyckades Sylvegård ta upp Vimmerby från ettan till HA, i hans andra säsong som seniortränare. Då ville en annan nyligen uppflyttad klubb i Nybro ha honom, och där har han under två säsonger nu lyckats ta dem från play in-platserna till att landa in på topp 6 i HA.
Men tydligen är inte spelarna nöjda med att man har räckt till så dåligt i slutspelet, så nu får han inte vara kvar där. Haha.
Tycker det är imponerande meriter ändå för någon som inte ens hunnit fylla 30 än? Han kommer från en inbiten hockey-familj med.
+ 3
Edit: jag är så jävla naiv… hatar 1 april