+ 1
Inlägg: 3016726
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 2 i Nobelhallen 3 april
Vikingmodo : Det spel vi visat upp, hittills denna säsong, kommer aldrig att räcka till SHL.
Det måste till något annat men det är nog för sent att ändra och få till ett tillräckligt bra lir
Dessutom är vi så klantigt odiciplenarade, så i dagsläget finns inget som talar för avancemang.
Visst saker kan förändras men väldigt lita talar för det.
Våra så kallade bärande spelar är helt enkelt inte bra nog tyvärr
Det måste till något annat men det är nog för sent att ändra och få till ett tillräckligt bra lir
Dessutom är vi så klantigt odiciplenarade, så i dagsläget finns inget som talar för avancemang.
Visst saker kan förändras men väldigt lita talar för det.
Våra så kallade bärande spelar är helt enkelt inte bra nog tyvärr
Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 2 i Nobelhallen 3 april
Helvete vilken stabil back Ladue är. Rögle får tacka Hinken för det nyförvärvet!
+ 5
Nä allt måste klaffa är min bestämda uppfattning.