bollan123: var nära nyss kunnat blivit en tvåa.
Inlägg: 3021688
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
Heyerdal: Km nu i stället. Billigt som fan. Zebran släpper två förseelser o blåser på den tredje…
+ 1
Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
Heyerdal: Nej, om inte Plato är beredd att filma mer än han brukar så är det inte utvisning.