Inlägg: 3021691
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
KRB: Skulle gärna se lite mer av vår helt osynliga förstafemma.
Dom är helt neutraliserade och där måste något hända snart
Dom är helt neutraliserade och där måste något hända snart
+ 1
Om våra stjärnspelare kan hålla sig från utvisningsbåset så ordar det sig
Jag tror och hoppas att Hellsten är otroligt sugen på Maximal revansch i kväll