+ 8
Inlägg: 3021991
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
skogsjonas:
Hinken borde hålla på med något av följande istället så vi slipper se honom förstöra nya hockeylag nästa år, förslagsvis
• Konståkning
• Synkroniserad simning
• Bordtennis
• Gymnastik
• Dart
Hinken borde hålla på med något av följande istället så vi slipper se honom förstöra nya hockeylag nästa år, förslagsvis
• Konståkning
• Synkroniserad simning
• Bordtennis
• Gymnastik
• Dart
Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
skogsjonas: skjut backskott för satan
Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
Kuken där måste du skjuta snabbare Måns
Tyckte då efter ett tag att Modo hade något bra att bygga på. Gradin som verkade kunna hitta starka spelare och en tränare som brann för Modo och Övik...
Sedan Modo gick upp har Gradin inte lyckats med speciellt mkt. Det är vinnarskallar som skall värvas. Hur kan det komma sig att man lägger pengar på spelare som inte vill spela med Modo?. Och som inte tävlar? 51, 2, 92 med flera.
Att det skall behöva gå in i en sjunde match innan Freddan satsar på Elton? Det är väl Elton som är framtiden, inte en trög jänkare?