NuMo: Tyvärr. Nu får man säga vad man vill.
Inlägg: 3022305
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
NuMo: Säker?
Den här jävla Sophinken ska brännas på bål och förvisas till något ställe där han inte kan fördärva MoDo hockey för all framtid.
Även styrelsen kan dra långt åt helvete och hela sekten bör bli uppbrända likt Waco Siege.
Då ses vi kanske 2030 och tar nya tag då.
Den här jävla Sophinken ska brännas på bål och förvisas till något ställe där han inte kan fördärva MoDo hockey för all framtid.
Även styrelsen kan dra långt åt helvete och hela sekten bör bli uppbrända likt Waco Siege.
Då ses vi kanske 2030 och tar nya tag då.
+ 2