Inlägg: 3022494
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Bad_Brett: som sagt. Inget medlemskort eller biljettköp från min sida så länge hinken är kvar och det visats att DETTA är ett fiasko utan like. Hoppas fler visar missnöje
Sv: Silly Season
Bad_Brett: Du borde vara med i artiklarna. Det kan väl inte vara så svårt. Dela med dig av sanningarna så tror jag du har en chans.
"Hinken har en del att fundera över, tills nästa säsong måste han hitta dessa spelartyper, MEEEEEN när jag pratade med honom senast verkar det vara precis det spår han är inne på själv!"
Lokalmedia borde såklart göra de reportage som jag tvingas göra. Dvs:
"Efter avslöjandet - Här är Hinkens inkomster via styrelseengagemang!"
"Här är Hinkens senaste 25 värvningar - vi går igenom namn för namn!"
Denna typ av reportage finns såklart inte. Det är lite Knutby över det hela. Riktigt sjukt.