Inlägg: 3022532
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Gavelo: Vill Kelleher stanna då tycker jag vi trots allt ska förlänga med honom. Det kanske låter motsägelsefullt med tanke på hur dålig han kan vara. Mem med ny tränare, nytt spelsystem och nya riktlinjer vet man aldrig vad som händer med en spelare. Som du säger blir det knappast dyrare än den här säsongen
+ 1
Sen är det väl så att om vi re signar Kelleher och Fitzgerald så lär det bli billigare än vad dom spelat för denna säsong, ingen av dem har ju höjt sitt marknadsvärde så vi skulle potentiellt kunna ha samma lag fast till en lägre spelarbudget.