+ 1
Inlägg: 3022550
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Gavelo: Jag har egentligen ingen stark åsikt om Freddan mer än att jag inte tycker han ska vara huvudtränare för Modo. Tycker det är märkligt om Rhodin är helt avskriven. Han lyckades ju ändå komma in och skapa förändring i boxplay. Det säger kanske mest om den tränarinkompetens vi haft innan.
Nu tror jag absolut att Freddan är omtyckt, men det finns starka tvivel på kompetensen, iaf från oss på sidan.