Inlägg: 3022628
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Bad_Brett: men vad har vi för belägg för det här? Det är väl ren forum spek? Eller ? Om det skulle stämma köper jag att Karlin fick gå rakt av.
Kan faktiskt tycka att kombon Rhodin Karlin hade varit rätt spännande. Iaf gamla Karlin (innan han fick soppatorsk)
Kan faktiskt tycka att kombon Rhodin Karlin hade varit rätt spännande. Iaf gamla Karlin (innan han fick soppatorsk)
+ 1
Det var väl snarare så att man hade börjat bolla med Karlin om att göra förändringar i båset, och han uttryckt att det inte var någonting han var intresserad av, utan att han ville ha kvar Sundell och att de kommer få ihop det över tid.
Vad en styrelse då ser är:
1. Resultaten är undermåliga och någonting måste göras
2. Karlin är ovillig att samarbeta för att hitta lösningar till problemet
3. Det är riskabelt att behålla någon som tydligt vill dra åt ett annat håll än föreningen i stort
Vem vet, Karlin kanske hade gjort ett kanonjobb tillsammans med Rhodin, men anledningen till att han fick gå var likväl att man uppfattade det som att hans lojalitet till Sundell kunde bli ett problem.