Inlägg: 3022656
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Gavelo: Har Olofsson verkligen tjänat ihop så mycket pengar i sin karriär att han skulle kunna lägga av redan nu om han erbjuds typ 200 i månaden?
Modo går upp nästa säsong istället. Det syns solklart i spåkulan.
Modo går upp nästa säsong istället. Det syns solklart i spåkulan.
Han har ju hus och massa ungar i Övik så jag vetefan om det är troligt att han lämnar landet igen.