Inlägg: 3022719
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Vikingmodo : Noll till Berglund. Han var tänkt som spetsback till SHL (enligt Hinken), men hade nog knappt platsat som avbytare i Ettan. Klart den sämsta värvningen han har gjort. Sedan finns det ett par nollor till och det är några från din lista.
Rundblad
Berglund
E Olofsson
Jasek
Rååma
Oregan
Hutsko
Byström
Benson