+ 1
Inlägg: 3022756
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
k1m: måste ju ha varit sjuk hela säsongen eller nåt. Sett till prestation finns det ju ingen elitklubb som kan vara intresserade av ett kontrakt där. Kanske övik hockey.
Det måste dock vara sett till förväntningar den sämsta värvningen i svensk hockeyhistoria. Jag tror knappast benso eller hutsko hade varit såhär usla i HA.