+ 2
Inlägg: 3022761
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Nucky: Problemet var att vi hade en jäkla massa Fitzar, dvs spelare som gillar att kladda med pucken och söka eget avslut.
Det blev en enorm kontrast när Matt fick spela och fokuserade på att flytta pucken.
Olofsson var kanske den bästa spelfördelaren, vilket är ett enormt underbetyg med tanke på att han är värvad som sniper...
Det blev en enorm kontrast när Matt fick spela och fokuserade på att flytta pucken.
Olofsson var kanske den bästa spelfördelaren, vilket är ett enormt underbetyg med tanke på att han är värvad som sniper...
+ 1
Den överlägset bästa importen i slutspelet. Skippar hellre Fitz.
Behöver f.ö fler svenska spelare i toppkedjorna.
Tror jag är viktigt.