Inlägg: 3022871
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Bad_Brett: tycker faktiskt inte att listan över värvningar är så jävla dålig. Visst finns det bottennapp, men de flesta är ändå godkända. Jag undrar om inte det stora problemet är kulturen, som Hinken förstås är en del av, som gör att några spelare, ’grannpojkar’, med feta lönekuvert men usel inställning fått ledande roller och obegränsad speltid i laget. Rensning i styrelse, ledarstab är det som behövs!
Sv: Silly Season
Bad_Brett: ..vill egentligen inte spä på det du säger men jag får samma känsla som du avseende Jeppe. Om han hade stänkt in 40 mål på en säsong där 10 mål är direkt matchavgörande då skulle jag sett mellan fingrarna men det hade behövts fler Aagaards och EJKs för att balansera Jeppe/Rundblads kroppsspråk särskillt när ingen av dem presterar utifrån förväntningarna. Andra såna sänken tycker jag var Sylwander och Svartvadet deras sista år i MoDo. För att inte tala om supersänket Frycklund..
Sv: Silly Season
Bad_Brett: Jag får den uppfattningen i media också, men det lite intressanta är att folk jag pratat med säger att Jesper är supertrevlig mot alla han stöter på på MSA.
Har ju ryktats om att Jeppe, Rundblad och Bella har styrt och ställt ganska mycket i omklädningsrummet och det känns ju kanske inte som den ultimata pådrivartrion...