Bilyaletdinov: De flesta är inte godkända enligt de som har röstat. Ett snittbetyg på 1,91 av 5 säger det mesta...
Inlägg: 3022927
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Bad_Brett: Generösa betyg på Kelleher tydligen. Fick en knapp tvåa av mig.
Vet inte om jag är den enda som gav Lehtinen en femma. Förstår att folk direkt tänker på kvalet, men jag har svårt att undkomma hur extremt hårt han matchades i två hela säsonger och höll en så hög nivå. Tror egentligen inte man kan önska mer av en målvakt i SHL med det försvaret framför sig.
Vet inte om jag är den enda som gav Lehtinen en femma. Förstår att folk direkt tänker på kvalet, men jag har svårt att undkomma hur extremt hårt han matchades i två hela säsonger och höll en så hög nivå. Tror egentligen inte man kan önska mer av en målvakt i SHL med det försvaret framför sig.
+ 1
Sv: Silly Season
Bad_Brett: jag menar stt det snittet är för lågt. Visst, beror förstås på hur man tolkar målsättningen med värvningen. Om den alltid är all star team-klass i nhl, jovisst. Jag tycker hinken är en dålig sportchef, men huvudproblemet ligger inte på individnivå, precis som du själv är inne på