Hägglundsmaffian: Det var i Hockeyallsvenskan, ännu en gång. Hur bra var han i Brynäs är väl den rimliga jämförelsen isåfall. Intressant att det plötsligt inte är någon skillnad mellan ligorna när man diskuterar målvakter. Och floppstämpeln var ju i forumet febrilt i oktober när han var ute och härjade utanför målgården flertalet gånger så att motståndarna två gånger snodde pucken och gjorde mål. VIKFanCentral skrev om det har jag för mig.
Inlägg: 3022977
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Vargen: han var bra i Brynäs. 0,92% all min släkt på morsans sida är Brynäsare likaså många av mina vänner och inte någon har sagt något dåligt om honom.