Inlägg: 3023008
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Keriksson: Vi måste sätta ett spelsystem som håller i både HA och SHL. Det går inte att spela offensiv gladhockey men att parkera bussen och gå på kontring är nog inte så hållbart heller.
Sv: Silly Season
Keriksson:
Finns det nån som är förlängd av dom som går ut nu? eller börja man nu med att prata med spelarna.
Är de så då är man lite sen på bollen kan jag tycka.
Finns det nån som är förlängd av dom som går ut nu? eller börja man nu med att prata med spelarna.
Är de så då är man lite sen på bollen kan jag tycka.
Vi måste tillbaka till målsättningen att vägra förlora mer än en match i rad, det höll hela 22/23 säsongen. Sen nöja oss med att vinna 3-1 mot Vimmerby eller Almtuna, inte riskera poängen och försöka göra solomål. Mer disciplin där med, stäng ner matcher, bli ett jobbigt jävla lag att möta typ som Växjö alltid varit.