+ 13
Inlägg: 3023028
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Vikingmodo : Haha Bäckström kritserades väl varenda säsong innan Karlin kom?
Mycket möjligt att Bäckström gör något fel, men vi har otroligt få förslitingsskador och året vi gick upp kunde vi helt plötsligt gasa ifrån alla lag ju längra matchen led?
Fystränaren kan såklart vara en del i det men jag tror det är långt ifrån enda orsaken.
Mycket möjligt att Bäckström gör något fel, men vi har otroligt få förslitingsskador och året vi gick upp kunde vi helt plötsligt gasa ifrån alla lag ju längra matchen led?
Fystränaren kan såklart vara en del i det men jag tror det är långt ifrån enda orsaken.
Sv: Silly Season
Vikingmodo : Nästan alla som lämnar MoDo vittnar om hårdare träning och kravställan i andra klubbar. Tror det är rätt soft att spela här med hög lön och ingen som ställer en till svars för dålig fysik.
+ 5
Sv: Silly Season
Vikingmodo :
Kan du tänka dig att bli styrelseordförande och få fart på kravställan?
Kan du tänka dig att bli styrelseordförande och få fart på kravställan?
Fystränare Joakim Bäckström. Jag tvivlar inte på hans kompetens men det kanske är dags att granska hur fysträningen egentligen ser ut? Modo känns ofta väldigt fysiskt underlägsna våra motståndare. Och orkar sällan arbeta en hel match igenom. Mikkel Aagaard och flera andra har väl bekräftat att det är mycket tuffare på andra ställen.