Inlägg: 3023089
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Vikingmodo :
Jag tror inte det är nåt fel på fysiken, de är nog vältränade allihop. Däremot är det nåt fel på tävlingsinstinkten och inställningen. Spelar ingen roll hur vältränad de är om inte coacherna kan pressa ur dem max av deras kapacitet.
Inget nytt men det behövs fler pådrivare i laget, det räcker inte med August Berg.
Jag tror inte det är nåt fel på fysiken, de är nog vältränade allihop. Däremot är det nåt fel på tävlingsinstinkten och inställningen. Spelar ingen roll hur vältränad de är om inte coacherna kan pressa ur dem max av deras kapacitet.
Inget nytt men det behövs fler pådrivare i laget, det räcker inte med August Berg.
+ 1
Ett exempel: Fuskar du med fysträningen och springer en backintervall färre än vad motståndarna gör varje gång det är intervallpass så kommer det bli konsekvenser. I slutet av säsongen så kanske motståndarna har sprungit 30 backintervalller fler än dig trots att ni kört lika många pass. Det kommer till 100 % synas i resultaten lite längre fram.
Det där var ett exempel men att låta saker lämnas åt slumpen brukar sällan resultera i något bra. Om man har lägre tröskelkrav än motståndarna så kommer man till 100 % vara sämre än motståndarna.