Vikingmodo : Han , Jeppe och Sebbe har ju spelat i SAIK , blir man så bekväm när man kommer till MoDo för att det är så accepterat 🤔
Inlägg: 3023283
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hahaha alltså gradin, man ser ju karljäveln att det är nå fel han! Karlin i Kalmar kan fan bli heta, lite ödets ironi incoming..