Inlägg: 3023385
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Vikingmodo : Ska man få till en massuppslutning på årsmötet, så måste ju ALLA betalande medlemmar i klubben bli varse exakt allt som försiggår i klubben.
Jag kan absolut förstå att man inte vill outa eller hänga ut källor. Men det blir ju bara kontraproduktivt om ett gäng på ett forum sitter på uppgifter som uppenbarligen sänker klubben sakta men säkert.
Ska någon betalande medlem i klubben gå på årsmötet för att rösta bort styrelsen, och för att i förlängningen få bort Hinken, så vill man nog ha mer på fötterna än att en "4-5 användare på Hockeysnack VET hur jävla illa det är i klubben"
Så det bästa för klubben, för det är väl det vi alla vill? Det vore ju om ALLT kom fram i ljuset. Annars kommer ju allt att fortsätta som vanligt.
Jag kan absolut förstå att man inte vill outa eller hänga ut källor. Men det blir ju bara kontraproduktivt om ett gäng på ett forum sitter på uppgifter som uppenbarligen sänker klubben sakta men säkert.
Ska någon betalande medlem i klubben gå på årsmötet för att rösta bort styrelsen, och för att i förlängningen få bort Hinken, så vill man nog ha mer på fötterna än att en "4-5 användare på Hockeysnack VET hur jävla illa det är i klubben"
Så det bästa för klubben, för det är väl det vi alla vill? Det vore ju om ALLT kom fram i ljuset. Annars kommer ju allt att fortsätta som vanligt.
+ 2
Sv: Silly Season
Vikingmodo :
Aha, det är inte bara att avsätta styrelsen man måste komma med ett alternativ också…. Fan oxå 😊
Aha, det är inte bara att avsätta styrelsen man måste komma med ett alternativ också…. Fan oxå 😊
+ 1
Jag börjar för första gången på riktigt överväga att gå på årsmötet. Men sen då?