+ 1
Inlägg: 3023476
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
dempa: Jag tror SSK kommer vara farliga nästa år. Där får Modo se upp. Blir nog tunga att möta.
Sen vette tusan om Linus Pettersson. Vann poängligan i Norge men vad säger det? Är lite trött på små snabba lirare som inte pallar trycket i slutspel.
Nu vill jag att Hinken ska tänka om. Jag vill inte ha grannens grabb i laget. Är väl kanske därför som jag vill ha en annan sportchef som inte är bunden till staden och klubben sen innan. Modo har blivit för snälla och för mjäkiga och jag är trött på det.
Värva ett håll käften lag nu med riktigt scoutade spelare och sätt för tusan ihop ett riktigt lag. Jag vill se en röd tråd i höstens lag.
Sen vette tusan om Linus Pettersson. Vann poängligan i Norge men vad säger det? Är lite trött på små snabba lirare som inte pallar trycket i slutspel.
Nu vill jag att Hinken ska tänka om. Jag vill inte ha grannens grabb i laget. Är väl kanske därför som jag vill ha en annan sportchef som inte är bunden till staden och klubben sen innan. Modo har blivit för snälla och för mjäkiga och jag är trött på det.
Värva ett håll käften lag nu med riktigt scoutade spelare och sätt för tusan ihop ett riktigt lag. Jag vill se en röd tråd i höstens lag.
+ 2
Sv: Silly Season
dempa:
Jag tror att vi får se Albin Carlsson nästa säsong i Modo.
Hinkenn tar hem en hemvöndare...
Carlsson och Berg 2: a backpar..
Jag tror att vi får se Albin Carlsson nästa säsong i Modo.
Hinkenn tar hem en hemvöndare...
Carlsson och Berg 2: a backpar..
+ 1
Ska vi tro att Hinken rycker i LP i Narvik??