Inlägg: 3023617
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Vargen:
Vi lyckats få fler som betalar för se matcherna, men ingen ökning antalet åskådare på plats är oförändrat om jag tolkar dig korrekt. Skulle så vara fallet är jag imponerad av vår marknadsavdelning.
Vi lyckats få fler som betalar för se matcherna, men ingen ökning antalet åskådare på plats är oförändrat om jag tolkar dig korrekt. Skulle så vara fallet är jag imponerad av vår marknadsavdelning.
Mora hemma den 25:e januari är nog bland det skralaste jag upplevt på plats i arenan. Hade jag inte varit intresserad av att se matchen hade jag kunnat räkna alla individer som var på sittplats.