Inlägg: 3023865
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Mattias P skriver på expressens sillychat att han inte tror att Kelleher eller Fitz spelar i MoDo kommande säsong.
+ 2
Håller med dig om Kelleher,
I år behöver vi en kapten på isen värd namnet!!